عکس دوره آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین

برگزاری دوره آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین

دوره ی آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین توسط واحد آموزش شرکت یکران وزین آریا، در دو دوره، هرکدام به مدت دو روز (16 ساعت) در تاریخ 1399/07/12 الی 1399/07/13 و 1399/07/14 الی 1399/07/15 ، به درخواست قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (واحد اجرایی سپاسد) برگزار گردید.

این دوره ها با حضور 40 نفر، در دو گروه 20 نفره به صورت مجزا در سد دالکی انجام شد. آموزش این دوره به صورت تئوری و عملی توسط مهندس رستمی طهرانی برگزار گردید.

عکس دوره تئوری آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین
دوره تئوری آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین

 

اهمیت و نقش دوره آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین

بیشتر مدیران ماشین آلات سبک و سنگین شرکتهای راهسازی، معدنی، ساختمانی و کارگاهی در سراسر کشور، دغدغه آموزش دستگاه ها و تجهیزات و اتصالات ماشین آلات تازه خریداری شده و نقش اپراتورها در هدایت هرچه بهتر ماشین آلات راهسازی را دارند.این آموزش توسط اپراتورها و افرادی که مسئولیت استفاده از این ماشین آلات را در مجموعه بعهده دارند دریافت میگردد.نحوه استفاده این مهارت ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

فهرست دوره های آموزشی عمومی و تخصصی ماشین آلات عمرانی و معدنی  واحد آموزش یکران وزین آریا (زیرمجموعه ی گروه فنی، مهندسی و مشاوره ای هیتکو)

یک اپراتورماهر میتواند در راندمان کار، حفظ دستگاه، ایجاد مجموعه ای ایمن و سرعت پیشرفت پروژه نقش بسزایی داشته باشد. یک راننده ماهر و دوره دیده مانند یک خلبان می تواند ستون مجموعه ماشین آلات بوده و آینده درخشانی برای خود و سازمانش بسازد.

عکس دوره عملی آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین
دوره عملی آشنایی با اپراتوری ماشین آلات سنگین توسط شرکت یکران وزین آریا

گروه خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ی یکران وزین آریا (هیتکو) با تکیه بر تخصص و دانش فنی موسسین خود در زمینه ی سرویس، نگهداری، تعمیرات و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی، تامین قطعات و آموزش میزبان شما عزیزان خواهد بود.