گروه فنی، مهندسی و مشاوره ای هیتکو، خدمات خود در زمینه ی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی را در حوزه های تعمیرات، مشاوره ی تعمیرات و خرید، و تأمین ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی و قطعات مربوطه ارائه می کند.

این مجموعه، فعالیت های خود را در سه شرکت زیر مجموعه ی خود متمرکز کرده است:

1-شرکت هیتکو (با هدف ساخت، تأمین و بازسازی قطعات ماشین آلات سنگین)

2-شرکت یکران وزین آریا (با هدف ارائه تعمیرات و نگهداری ، آموزش و مشاوره مدیریتی و فنی)

3-شرکت کاوشگران (با هدف ارائه خدمات پیمانکاری ماشین آلات پروژه های معدنی)

گروه فنی و مهندسی هیتکو، توسط شرکت های زیرمجموعه ی خود، با مهارت تمام، قدرت درک و تحلیل حرفه ای هر گونه مشکل مربوط به حوزه ی مدیریت سرویس، نگهداری، تعمیرات و بازسازی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی، قادر به ارائه ی بهترین آموزش ها و مشاوره های تخصصی و خدمات فنی حرفه ای ماشین آلات می باشد.

تعمیرات

ما با داشتن تعمیرکاران ماهر و باتجربه، خدمات فنی مورد نیاز مشتریان در زمینه ی تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی را در محل استقرار دستگاه، و در صورت لزوم در محل تعمیرگاه مجموعه ی فنی مهندسی هیتکو، ارائه می کنیم.
خدمات تعمیرات ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی، با استفاده از امکانات فنی و مهندسی مناسب و با کیفیت مطلوب ارائه خواهند شد.
این خدمات شامل 300 ساعت گارانتی گروه فنی مهندسی هیتکو نیز می باشد.

Comprehensive-List-of-Personal-Protective-Equipment

1000x600-technical-consultancy

مشاوره

مشاوره های ارائه شده ی گروه مشاوران هیتکو، توسط متخصصان مجرب و با سابقه ی مجموعه ی فنی مهندسی هیتکو صورت می گیرد. مشاوران فنی هیتکو به شما در زمینه ی خرید ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی، قطعات مربوطه، عیب یابی دستگاه ها و یا تعمیرات آنها مشاوره خواهند داد و شما را در رفع مشکلات و پاسخگویی به سوالاتتان یاری خواهند کرد.

این مشاوره ها بنا به درخواست شما، بصورت تلفنی یا حضوری قابل ارائه به شما است و در صورت تمایل و درخواست شما، کارشناسان بخش فروش هیتکو جهت تأمین ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی و یا قطعات مربوطه ی مورد نیاز شما اقدام خواهند کرد.

در زمینه ی تعمیرات نیز در صورت تمایل می توانید از خدمات تعمیراتی مجموعه ی فنی مهندسی بهره ببرید.

تأمین قطعات

امروزه با توجه به وضعیت کشور به لحاظ شرایط خاص اقتصادی، استفاده ی بهینه از ماشین آلات سرمایه ای عمرانی و معدنی دارای جایگاه ویژه و ممتاز می باشد و در مدیریت نگهداری و بکارگیری ماشین آلات مذکور، تأمین قطعات یدکی و با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.
مجموعه ی تخصصی و بازرگانی هیتکو، به منظور ارائه ی پاسخ مناسب با نیاز قطعات یدکی ماشین آلات و تجهیزات عمرانی و معدنی مشتریان خود، اقدام به تأمین تخصصی این قطعات با کیفیت مطمئن و قیمت های رقابتی می نماید، و در این راستا به دلیل اشراف کامل تخصصی در زمینه ی تعمیرات و کیفیت قطعات تأمین شده توسط گروه بازرگانی، مجموعه ی فنی مهندسی هیتکو تعمیرات انجام شده توسط مکانیسین های خود را تا 300 ساعت کارکرد، گارانتی می نماید.

31

سایر مطالب مرتبط