همایش آشنایی با ماشین آلات عمرانی و معدنی و نحوه ی راهبرد آن

همایش آشنایی با ماشین آلات عمرانی و معدنی و نحوه ی راهبرد آن

همایش «آشنایی با ماشین آلات عمرانی و معدنی و نحوه ی راهبرد آن» در تاریخ 20 آبان ماه 1398 با همکاری شرکت یکران وزین آریا، دانشکده ی فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و انجمن مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 10 الی 13:15 دقیقه در سالن دکتر پاک سرشت دانشکده ی فنی برگزار گردید.
این همایش با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. سپس سرود جمهوری اسلامی پخش گردید. پس از صحبت های کوتاهی توسط مجری همایش، فیلمی کوتاه از فعالیت های  انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز به نمایش درآمد. در ادامه اولین سخنران این همایش، جناب آقای غلامرضا موتابیان (مشاور ارشد شرکت یکران وزین آریا) سخنان خود را ایراد کردند. محور سخنرانی ایشان، نقش کاربردی ماشین آلات در رشد اقتصادی کشور، بررسی سطح تکنولوژیک این ماشین آلات و توجه به مباحث عمرانی و معدنی بود.

سخنرانی جناب آقای غلامرضا موتابیان (مشاور ارشد شرکت یکران وزین آریا)
سپس فیلمی کوتاه از نقش ماشین آلات در پروژه های عمرانی و معدنی و گستردگی این ماشین آلات، که توسط واحد آموزش یکران وزین آریا تهیه و تدوین شده بود، به نمایش درآمد.
بخش بعدی این همایش به سخنرانی مهندس محمدرضا رستمی طهرانی (مدیر واحد آموزش شرکت یکران وزین آریا) اختصاص داشت. مباحث ارائه شده توسط مهندس رستمی طهرانی را این موضوعات تشکیل می دادند: اهمیت آَشنایی با ماشین آلات؛ تاریخچه و سیر تحول ماشین آلات در جهان؛ شروع عصر جدید ماشین آلات؛ معرفی تاریخچه چند شرکت بزرگ ماشین آلاتی؛ دسته بندی ماشین آلات عمرانی و معدنی؛ آشنایی با قسمت های مختلف این قبیل ماشین آلات؛ نقش پرسنل مرتبط با ماشین آلات در افزایش راندمان کاری؛ بررسی پارامترهای لازم جهت انتخاب و خرید این نوع از ماشین آلات و اهمیت گذراندن دوره های عمومی و تخصصی جهت افراد علاقمند به کار در این حوزه.

 سخنرانی مهندس محمدرضا رستمی طهرانی (مدیر واحد آموزش شرکت یکران وزین آریا)
سخنران پایانی این همایش، جناب مهندس حمید علی جماعت (ریاست شرکت یکران وزین آریا) بودند. جناب مهندس علی جماعت در سخنان خود به نقش خدمات پس از فروش و تاثیر آن در ارتقاء سطح کیفی ماشین آلات، محورهای اصلی خدمات پس از فروش، بازدیدهای فنی و اهمیت آن، بررسی نکات مهم مربوط به استفاده ی بهینه در سرمایه گذاری انجام شده در این زمینه و روش های بهینه سازی هزینه های ماشین آلات اشاره کردند.

سخنرانی مهندس حمید علی جماعت (ریاست شرکت یکران وزین آریا)
این همایش با هدف آشنایی بیشتر دانشجویان با دانش ماشین آلات عمرانی و معدنی و ایجاد چشم اندازی نوین نسبت به این سرمایه ی عظیم ملی برگزار گردید و در نهایت کلیه ی حضار در نظرسنجی نهایی بعمل آمده توسط شرکت یکران وزین آریا شرکت کردند.

مهندس بازیار، مهندس شکیب نیا، مهندس سلماسی وند و جمعی از مدیران و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی از مهمانان ویژه ی این همایش بودند.

همایش آشنایی با ماشین آلات عمرانی و معدنی و نحوه ی راهبرد آن